KAMINA NOOOOOOOOOOOO!!!!

Jag har börjat titta på Tengen Toppa Gurren Lagann! JAg trodde inte jag skulle tycka så mycket om den för jag brukar inte gilla mecha-anime men jag gillar TTGL skarpt! Mest tycker jag om Viral och Kamina och jag såg nyss episod 8, det var typ det sorgligaste jag sett någonsin!!!! Jag har ju tittat på andra animes (?) då karaktärer dött men det här kom verkligen som en chock. Anyway, efter episod 14 verkar det som att mina avsnitt är utan subtitles och trots 50 japanska lektioner kan jag inte se på anime utan text. så jag fick ladda ned en ny torrent, därför är jag gurren lagann-fattig ett par dagar... det känns tungt.

 R.I.P

Kommentarer
Postat av: Moa

Kamina R.I.P indeed! I love you Ellen

2009-05-31 @ 21:53:01
URL: http://www.moaijapan.blogspot.com
Postat av: Moa

Kamina R.I.P indeed! I love you Ellen. Notera den exakta tiden jag skriver detta (dvs vad du gjorde vid den tidpunkten)

2009-05-31 @ 21:54:07
URL: http://www.moaijapan.blogspot.com
Postat av: Moa

haha jag kommenterade twice av misstag och nu har jag kommenterat thrice haha i'm your stalkerrr

2009-06-01 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0